Закони

Закон України "Про освіту"
Закон України "Про дошкільну освіту"
Закон України від 7 грудня 2017 року № 2229 "Про запобігання та протидію домашньому насильству"
Закон України "Про організацію трудових відносин в умовах военного стану"
Закон України від 11.04.2023 № 3051-IX «Про внесення зміни до статті 51 Закону України "Про повну загальну середню освіту" щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у питанні надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу»

Постанови

Постанова КМУ від 22.08.2018 року № 658 "Про затвердження порядку взаємодії суб'єктів, що здійснюють заходи у сфері запобіганню та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі"

Накази МОН України

Наказ МОН України від 28.12.2019 № 1646 "Деякі питання реагування на випадку булінгу (цькуванню) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти"
Наказ МОН України від 02.03.2017 № 334 “Про унормування діяльності психологічної служби системи освіти”
Наказ МОН України від 19.10.2001 № 691 "Про затвердження положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів"
Наказ від 20.04.2001 №330 "Про затвердження Положення про експертизу психологічного та соціологічного інструментарію"
Наказ МОН України від 28.12.2006 № 864 "Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України".
Наказ МОН від 09.09.2022 № 805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників»
Наказ МОН від 21.04.2023 № 461 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації»
Наказ МОН від 02.05.2023 № 516 «Про затвердження Типової програмипідвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо набуття (вдосконалення) компетентностей із здійснення наставницької діяльності»
Наказ МОН від 15.05.2023 № 560 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації практичних психологів закладів освіти «Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою,обумовленою воєнним станом»

Листи МОН України

Лист МОН від 01.03.2023 № 1/3022-23 "Щодо поширення агресивної субкультури серед підлітків"
Лист МОН № 4/3250-22 від 10.11.2022 «Щодо захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства»
Лист МОН № 1/3737-22 від 29.03.2022 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні».
Лист МОН №1/3556-22 від 19.03.2022 «Закладам освіти, установам, які вимушені змінити місце розташування у зв’язку з проведенням в місцях їх розташування бойових дій або тимчасовою окупацією території України, необхідно перейти на обслуговування до органів казначейства за новою адресою розташування».
Лист Міністерства освіти і науки України від 25.06.2020 № 1/9-348 "Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти"
Лист МОН України від 11.02.2020 №1/9-80 "Про затвердження наказу від 28 грудня 2019 №1646 "Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькуванню) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти"
Лист Міністерства освіти і науки України від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби в системі освітии України»
Лист МОН 30.10.2018 №1/9-656 "Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей"
Лист Міністерства освіти і науки України від 05.09.2018 № 1/9-529 "Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України"
Лист Міністерства освіти і науки України від 28.12.2016 №1/9-680 "Щодо захисту дітей від усіх форм насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження"
Лист Міністерства освіти і науки України від17.09.2015 № 1/9-442 «Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби»про оптимізацію діяльності.
Лист МОНУ від 27.11.2000 №109 "Про тривалість робочого тижня практичного психолога (СП)
Лист МОН від 10.08.2022 № 1/9105-22 “Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.”
Лист МОН України від 10.08.2022 № 1/9105-22 "Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році"
Лист МОН України від 04.04.2022 № 1/3872-22 "Про методичні рекомендації "Перша психологічна допомога "Алгоритм дій"
Лист МОН України від 29.03.2022 № 1/3737-22 "Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні"
Лист МОН України від 24.07.2019 № 1/9-477 “Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”
Лист ІМЗО від 30.10.2018 № 1/9-656 “Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей”
Лист МОН України від 28.12.2016 № 1/9-680 " Щодо захисту дітей від усіх форм насильства, образ і недбалого жорстокого поводження"
Лист МОН № 1/12492-23 від 21.08.2023 «Про пріорітетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 н.р.»
Лист МОН від 21.10.22 № 1/12392-22 «Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період воєнного стану в Україні»
Лист МОН від 04.04.2022 № 1/3872-22 «Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»
Лист МОН від 15.11.2022 № 1/13921-22 «Про проходження профорієнтаційного тестування здобувачів освіти»

Положення

Положення про психологічну службу у системі освіти України (Наказ Міністерства освіти і науки України 22 травня 2018 року № 509)
Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» (наказ Міністерства освіти і науки України від 31 травня 2018 року № 555,зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 червня 2018 року за № 744/32196)
Типове положення про центри практичної психології і соціальної роботи
Положення про Телефон довіри управлінь освіти адміністрації районів Харківської міської ради

Листи ДНУ «ІМЗО»

Лист ДНУ «ІМЗО» від 30.09.2022 №22.1/10-1418 «Про реалізацію Всеукраїнський проєкт з профорієнтації та побудови кар’єри «Обери професію своєї мрії»
Лист ДНУ «ІМЗО» від 21.04.2023 № 21/08-624 «Щодо надання інформаційно-аналітичних матеріалів проведення моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації в Україні»
Лист ДНУ «ІМЗО» від 11.04.2023 № 21/08-577 «Про заповнення єдиної електронної системи звітності»
Лист ДНУ «ІМЗО» від 30.03.2023 № 21/08-494 «Про удосконалення роботи фахівців психологічної служби у системі освіти України»
Лист ДНУ «ІМЗО» від 24.03.2023 № 21/08-425 «Про проєкт «Психосоціальна і емоційна підтримка та поліпшення громадських служб психічного здоров'я»
Лист ДНУ «ІМЗО» від 02.03.2023 № 21/08-300 «Про проведення спецкурсу підвищення кваліфікації»
Лист ДНУ «ІМЗО» від 15.06.2023 № 21/08-1042 «Про курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників»

Розпорядження КМУ

Розпорядження КМУ від 7 квітня 2023 р. № 301-р «Про схвалення Концепції безпеки закладів освіти»

Рекомендації

Рекомендації для закладів освітищодо застосування норм Закону України«Про внесення змін до деяких законодавчихактів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIII
Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки (рекомендації розроблені Державною службою якості освіти спільно із експертами ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в рамках проекту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), що реалізується компанією Alinea International за кошти Уряду Канади)

ЕТИЧНИЙ КОДЕКС ПСИХОЛОГА

Кiлькiсть переглядiв: 96