Національна Дитяча «гаряча лінія»

Національна Дитяча «гаряча лінія» - для дітей та про дітей. Це

означає, що «гаряча лінія» приймає дзвінки від дітей та від дорослих,

чиї запити стосуються дітей. Дитяча «гаряча лінія» функціонує за

безкоштовним номером 0-800- 500-225 (безкоштовний з мобільних та

стаціонарних номерів телефонів по всій території України). А з 1

червня 2017 року Національна дитяча «гаряча лінія» відкрила короткий

номер 116 111 (безкоштовний для абонентів КиївСтар та Лайфселл),

що покращило доступ дітей до отримання консультацій. Даний номер

телефону запроваджений у 26 європейських країнах як узгоджений

номер допомоги дітям по телефону.

Лінія є абсолютно безкоштовною, анонімною та конфіденційною.

На Національній дитячій "гарячій лінії консультують компетентні у

дитячих питаннях психологи, юристи соціальні працівники та соціальні

педагоги. Коло питань, з яких надаються консультації, досить широке і

було сформовано на основі отримуваних запитів від абонентів.

Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій

лінії», - насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї

та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з

дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання

встановлення опіки, а також булінг і безпека в Інтернеті.

Дитяча «гаряча лінія» працює по будням з 12 до 20 години та в суботу

з 12 до 16 години.

Кiлькiсть переглядiв: 104