Про відзначення 95-ї річниці від дня народження Василя Сухомлинського.

До 95 - річчя з дня народження Василя Сухомлинського

«Головна виховуюча сила – духовне

багатство, знання, ерудиція, кругозір педагога»

Василь Сухомлинський

У чому ж сутність і зміст головних ідей гуманістичної педагогіки В.О.Сухомлинського? Серед різноманіття педагогічної проблематики педагога чи не найголовніше є «творення людини», проектування щасливої людини. Від того, як перед дитиною, яка пізнає світ розумом і серцем, відкривається дитинство і щастя в ньому, залежить, власне, становлення людини, формування її багатогранних стосунків з іншими людьми.

Серед основних принципів та положень у системі поглядів В.О.Сухомлинського на сутність навчально-виховного процесу є положення про неповторність кожної дитини, та принцип визнання відсутності нездібних дітей.

Тому однією із найважливіших вимог В.О.Сухомлинського до педагогів є вимоги пізнати дитину, цей «ніжний паросток, який стане могутнім деревом», цей «цілий світ, неповторний і своєрідний».

Кiлькiсть переглядiв: 104