Мацала Інна Олександрівна

Практичний психолог ЗДО№289

Метою психолога ЗДО є:

психологічний супровід педагогічного процесу у ЗДО шляхом різноманітних напрямків роботи психологічної служби:

-діагностичного;

-корекційно-розвивального;

-консультативного;

-просвітницького;

-організаційно-методичного.


Головними завданнями психологічної служби ЗДО є:

1. Підвищення психологічної культури педколективу та утворення стабільного психологічного клімату;
2. Допомога вихователям у забезпеченні особисто-орієнтованого підходу до кожної дитини з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей дітей при організації їх виховання та навчання;
3. Психологічна допомога малюкам, які вперше прибули до дитячого садка в адаптації до нового середовища;
4. Психологічна робота з психопроблематичними дітьми – діагностична та корекційно-розвивальна робота з дітьми, які потребують підвищеної уваги, виявлення та усунення психологічних причин відхилень у розвитку;
5. Виявлення готовності дітей 6го року життя до навчання у школі та розвиток пізнавальних процесів;
6. Консультаційна робота, надання практичних рекомендацій адміністрації ЗДО, вихователям та батьками щодо психологічних проблем виховання дітей:
- активна участь у проведенні постійно-діючого семінару-практикуму для вихователів усіх груп на тему: «Оздоровчо-профілактична робота з дошкільниками під час прогулянок»;
- робота у клубі «Турботливі батьки» - проведення засідань на різноманітні психологічні теми (Теми: 1. «Від колиски до шкільного порога», 2.«Становлення особистості дитини-дошкільника», 3.«Її величність дитина. Яка вона?», 4.«Діагностика сім’ї», 5.«Майбутні школярі»).

Навіщо потрібен психолог?

Як правило, в дитячих садах або дошкільних центрах розвитку працюють фахівці, професія яких, відповідно до отриманого освіти, називається «педагог-психолог». Зазвичай це випускники педагогічних університетів, факультетів дошкільної педагогіки за фахом «вікова психологія». Їхнє основне завдання - зробити життя дитини в дитячому саду зручною, комфортною перш за все з точки зору дитячої психіки, загальних і індивідуальних особливостей її розвитку. Педагог-психолог повинен допомогти вихователю і батькам дитини знайти і пояснити приховані причини деяких дитячих невдач, вчинків та особливостей поведінки. Цей фахівець зобов'язаний не «упустити» малюка, труднощі якого знаходяться «на межі норми», щоб разом з батьками та іншими колегами допомогти йому справитися з ними ще до школи.

Кiлькiсть переглядiв: 319