№ з/п | Зміст роботи | Термін проведення | Де і з ким проводиться | |
1. | Психодіагностична робота. | |
| 1.Спостереження за психічною діяльністю дитини при зарахуванні до ЗДО та при запиті батьків, вихователів, адміністрації. | Систематично | Діти з різних груп | |
2. Спостереження за життєвою діяльністю дітей 3го року життя. | Систематично | Діти раннього віку | |
3. Спостереження за життєвою діяльністю дітей 5го та 6го року життя. | Систематично | Діти старшого дошкільного віку | |
4. Діагностика рівня розвитку пізнавальних процесів дітей групи «обдаровані» (сприйняття, увага, пам’ять, мислення, уява). | Вересень-жовтень | Діти старшого дошкільного віку | |
5. Діагностика рівня розвитку тривожності за тестом тривожності Р. Теммла, Доркі, Амена. | Жовтень-листопад | Діти старшого дошкільного віку | |
6. Дослідження пізнавальної сфери особистості дитини (сприйняття, увага, пам’ять, мислення, уява). • сприйняття: зорова (що не домальовано?); слухова (уважно слухай); • мислення: наочно-логічне (Що тут зайве); • пам’ять: зорова (Запам’ятай малюнок); слухова (10 слів) | Листопад-січень | Діти молодшого та старшого дошкільного віку | |
| |
7. Дослідження індивідуальних особливостей(агресивності, імпульсивності) дітей 6го року життя). | Січень-лютий | Діти всіх вікових груп | |
8. Дослідження сфери родинних взаємовідносин та психоемоційного стану дитини за допомогою проективної методики « Малюнок сім’ї тварин». | Лютий | За запитом, діти «групи ризику» | |
9.Діагностика емоційного ставлення до школи дітей 6го року життя за методикою «Веселий-сумний». | Лютий-березень | Діти старшого дошкільного віку | |
10. Діагностика готовності до школи дітей 6го року життя . | Березень-травень | Діти старшого дошкільного віку | |
2. | Консультативна робота. | |
| Індивідуальні та групові консультації для вихователів і батьків. | Протягом року по графіку | Вихователі та батьки | |
«Психологічний супровід дітей 2-3-го років життя» | Вересень | Вихователі | |
«Перший раз у дитячий садок» | Вересень | Батьки | |
| «Відносини дитини з однолітками» | Жовтень | Вихователі | |
| «Розвиток творчості старших дошкільнят» | Листопад | Вихователі | |
| «Виникнення тривожності у дітей та профілактика страхів» | Грудень | Батьки | |
| «Агресивність та її прояви в житті дитини» | Січень | Вихователі | |
| «Формування адекватної самооцінки у дитини» | Лютий | Батьки | |
| «Агресивність та її прояви в житті дитини» | Березень | Батьки | |
| «Профілактика психологічних проблем у родині» | Квітень | Вихователі | |
| Підготовка консультацій за планом ДНЗ | Протягом року | Вихователі та батьки | |
3. | Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота. | |
| 1. Індивідуальна та групова корекційно-відновлювальна та розвивальна робота: - робота з тривожністю; - робота з агресивністю та імпульсивністю; - програма з розвитку когнітивної сфери(пізнавальних процесів); - програма з розвитку психоемоційної сфери та особистості у дітей дошкільного віку; - програма з розвитку особистісної сфери та попередження психоемоційних порушень у дітей дошкільного віку. | Протягом року | За комплектацією групи | |
2. Розвивальні заняття з дітьми 3го року життя: - формування нових видів діяльності: продуктивної, предметної, ігрової; - розвиток позитивного само сприйняття. | Протягом року | Діти раннього віку | |
| 3. Розвивальні заняття з дітьми групи «обдаровані». | Протягом року | За комплектацією групи | |
4. | Психологічнапросвіта. | |
| 1.Оформлення інформаційних листків і пам’яток для батьків і педагогів з питань психології виховання дошкільників. | Протягом року | Вихователі, батьки | |
2.Виступи на педрадах | Протягом року | Вихователі | |
3.Виступи на батьківських зборах. | Протягом року | Батьки | |
4. Виступи на постійно-діючому семінарі-практикумі для вихователів усіх груп на тему «Оздоровчо-профілактична робота з дошкільниками під час прогулянок». | Протягом року | Вихователі | |
5. Виступи на постійно-діючому семінарі-практикумі для вихователів усіх груп на тему «Оздоровчо-профілактична робота з дошкільниками під час прогулянок». | Протягом року | Вихователі | |
6. Участь у роботі клубу «Турботливі батьки» - консультації, практичні рекомендації з різних тем психології дитини дошкільного віку. | Протягом року | Батьки | |
6. | Організаційно-методична робота. | |
| 1. Оформлення документації психологічної служби; | Щодобово | __ | |
2. Складання плану роботи на місяць; | Щомісячно | __ | |
3. Складання плану роботи на рік; | Серпень | __ | |
4. Складання статистичних звітів про виконану роботу; | Грудень, травень | __ | |
| 5. Складання аналітичного звіту про виконану роботу. | Травень | | |
| 6. Праця над удосконаленням особистого професійного рівня психолога: - відвідування консультацій психологічної служби Слобідського району; - зустрічі з колегами по обміну досвідом; - участь у семінарах для психологів району, області за планом ІО Комінтернівського району; - самопідготовка в бібліотеках міста. | Протягом року | __ | |
7.Підготовка психодіагностичного інструментарію (тестових бланків, анкет); | Протягом року | __ | |
8. Підготовка (розробка) програм психодіагностичних обстежень; | Протягом року | __ | |
9. Підготовка (розробка) навчальних, корекційних, розвивальних програм; | Протягом року | __ | |
10.Розробка рекомендацій батькам, вихователям з різних психологічних питань; | Протягом року | __ | |
11. Підготовка до виступів на батьківських зборах, семінарах, на педагогічних радах. | Протягом року | __ | |
| 12. Обробка результатів психодіагностичних обстежень. | Протягом року | __ | |